miercuri, 10 iunie 2009

Just my luck…



Conform unei reclame a bauturii Red bull…unor oameni acest energizant le da aripi(norocosii)…

Mi se intampla si mie sa prind aripi…dar nu Red Bull ma ajuta, ci anumiti oameni, oameni cu care nu conteaza cat de des sau de rar ma vad, cat de bine ne cunoastem, cate subiecte am epuizat deja, cat de diferiti sunt de ceilalti oameni…sunt oameni ce au un lucru in comun…fac ca timpul sa para prea scurt. Au grija sa te captiveze in asa masura incat atunci cand pleci de langa ei sa regreti si sa fii multumita totodata ca pleci spre casa cu forte noi(ma incarca intr-o masura,desi eu nu sunt baterie si ei nu-s doar energie)!

Primesc aripi si in loc sa zbor, ma asez mai bine pe scaun…sa le fiu mai aproape :)

Aceeasi oameni ma inhiba uneori(dar asta nu e decat un motiv sa vreau mai mult de la mine) si aceeasi oameni ma supara uneori(dar asta nu ii face decat sa imi fie mai dragi atunci cand nu ma supara) si tot ei, nu uita sa ma ajute, sa ma amuze, sa imbarbateze femeia din mine, sa ma aprecieze, sa ma ambitioneze, sa ma indrume…sa …sa… multe!

It’s just my luck…in loc sa-mi cumpar aripi de la magazin … le castig zilnic de la viata :)

Niciun comentariu: