miercuri, 10 iunie 2009

Reintoarcere



Imi puneam clasica intrebare, daca as putea sa ma intorc in timp, ce as retrai? Astfel m-am dus cu gandul la toate amintirile frumoase…si dupa o competitie acerba intre amintirile copilariei si cele ale tineretii recente am ales noaptea aceea, noaptea in care desi eram doi paream mai mult unul.

Imi amintesc noaptea in care am hotarat ca de maine sa nu mai fim…sa ramanem cate unu individual…l-am rugat sa nu ne despartim cum fac toti, sa nu ne certam si apoi sa nu ne vorbim…sa ne despartim asa cum am fost, sa ne despartim iubiti…sa facem dragoste iar ca si cand nu ne-am vazut de mult si ne-am lipsit…si asta am si facut. Ne-am iubit exact ca pentru ultima oara, ne-am iubit stiind ca maine nu o vom mai face si ca azi e tot ce ne-a ramas…a fost pe cat de trist pe atat de frumos…

Daca m-as intoarce in timp, as alege sa il cunosc ,iar si sa ne despartim, iar…

Niciun comentariu: