sâmbătă, 14 martie 2009

Bucuriile mici, darama tristetile mari…


“Buturuga mica rastoarna caru mare,esentele tari se pastreaza in sticlute mici si oamenii mari nu se masoara cu metru!” :)

Si…da…bucuriile mici , fac minuni mari.

Atunci cand te simti singur, trist, nemultumit de tot si iti observi gandirea pesimista, adu-ti aminte ce te bucura, si chiar daca ai impresia ca acum nici asta nu te-ar bucura, incearca si vei vedea ca viata te contrazice :)

Iti place ploaia, sau poate vantul, iubesti soarele si anumiti oameni, tristetea ta, nu va schimba nimic din astea…Asteapta sa ploua iar…si priveste ploaia, fara sa privesti alceva si fara sa gandesti ca ultimul te iubesc l-ai auzit in ploaie…si acum ploua si nimeni nu iti spune te iubesc … adu-ti aminte ca si inainte sa te iubeasca, ploaia era la fel de frumoasa….

Lasa vantul sa te mangaie si soarele sa te bronzeze, lasa oamenii sa te iubeasca in continuare…Iubeste la randul tau…tot ce-ai iubit…si cauta sa iubesti si tot ce-i nou :)

Iti place marea…sau iti place muntele? Da o fuga…fa-le o vizita, prietenii tai necuvantatori te asteapta mereu la fel…si cu si fara altcineva langa tine.Nu te miti ca nu ai timp sau bani, ca ai pleca da nu ai cum…just go…nu dormi o noapte si mergi acolo unde vrei…tu stii ca nu e scump si mai ales ca se poate.

Am plecat pana la mare, trista fiind in adancul meu…amantindu-mi ca ultima oara am vazut marea cu el…si el nu mai e…mi-am luat prietena si-am dat o fuga in miez de noapte…si ploua…si batea vantu si era intuneric…si numai timp de mare nu era…dar noi stiam…ca marea e frumoasa mereu…si cu el si fara el…si atunci m-am bucurat de ea…de mare… de prietena mea…de vant si ploaie…de neprevazut…de liniste…si marea era rece…si murdara…dar nimic nu a fost atat de rece si murdar intr-o frumusete ca a ei…marea era frumoasa…si m-a facut si pe mine frumoasa, si fericita…si copil…si femeie…si mi-a dat energie si putere pt o noua serie de tristeti, dar asta numai dupa ce mi-a spus secretul…(mi-a soptit sa o caut cand sunt trista, caci valurile ei, stiu o sumedenie de trucuri pt a ma face sa zambesc)!

Sunt sigura si muntele are o groaza de lururi sa imi spuna…o sa trec pe la el :) …. dar nu acum…acum sunt bine…zambesc de una singura!

Niciun comentariu: