sâmbătă, 14 martie 2009

Daca el nu ma vrea…eu il mai vreau?


Tu il vrei dar el…nu prea te vrea(am bagat de la mine “prea-ul”…sa nu sune urat). Tu stii in sinea ta ca nu te vrea, dar cealalta sine a ta(cea opusa celei cerebrale), te abureste uneori ca poate totusi te-ar vrea daca…si de aici incepe paranoica din tine sa isi imagineze daca ce!

Daca totusi a raspuns la telefon si totusi mi-a vorbit…o insemna ceva nu? Revino-ti ,inseamna doar ca are bun simt!

Daca rade la glumele mele ,insemna ca ii plac cat de cat,nu? NU,inseamna doar ca esti amuzanta, sau ca ai ales bine glumele :)

Daca il deranjeaza ca am zis ca e urat azi, inseamna ca ii pasa ce cred,nu? NU din nou, inseamna ca e om, si noua oamenilor nu ne place sa fim jigniti!

Daca as fi bruneta in loc sa fiu roscata, poate as avea mai multe sanse, si daca as fi mai inabordabila(da cum? ca daca eu nu-l abordez el nu o face) si daca as fi mai inalta si daca as fi mai slaba sau mai grasa…si daca as fi…. Cu siguranta ca daca as fi alta m-ar placea :)

Ok…nu esti in niciunul din modurile daca…asa ca…nu te vrea…da tu tot il vrei…si nu ai nici cea mai vaga idee ce trebuie facut ca el sa te vrea sau ca tu sa nu-l mai vrei.

Acum, trebuia sa vina incheierea in care eu sa dau raspunsuri clare la ce trebuie facut in situatia data, dar spre marea mea dezamagire…habar nu am…caci si eu…IL VREAU…si el NU MA VREA :(