sâmbătă, 14 martie 2009

Veselie mare….


Azi sunt vesela degeaba…da tot e bine ca sunt vesela.

M-am saturat sa nu fiu…asa ca am decis sa fiu. Ce conteaza ca nimic din ce m-ar face vesela nu se iveste? E mai important ca reusesc sa schimb sistemul de valori si ca reusesc sa zambesc la tot ce ma intrista!!!

N-am bani, nu-i nimic, daca aveam poate nu mai aveam timp sa scriu, ca eram pe undeva sa ii cheltui…si ar fi fost trist, caci pe mine ma bucura sa scriu. :)

N-am persoana potrivita langa mine…da poate e mai bine…ca daca o aveam nu mai aveam ce cauta si mie imi place sa caut! :)

N-am cate kg mi-as dori sa am ( am mult mai putine) … da e ok…ca daca aveam mai multe, trebuia sa ma abtin de la mancare si mie imi place rau sa pap ! :)

N-am o relatie deosebita cu cei din jurul meu…ok si asta…macar asa am ce cladi de acum incolo…si mie imi place sa construiesc :)

N-am chef cateodata de nimic…si cu toate astea…ma bucur caci…sunt unul din putinii oameni ce reusesc sa faca nimic…si asta ma face aproape unica…si imi place iar :)

N-am chef sa rad…da rad sa imi fac in ciuda…imi place sa ma lupt…iar sa ma lupt cu mine e o adevarata provocare…si eu ador provocarile…:))

Ce sa mai…am cate putin din toate in timp ce imi lipsesc mai toate…dar am iubire…si cum imi place sa fiu egoista…deocamdata o tin pt mine :)

E veselie mare azi…. sa vedem si maine :)

Niciun comentariu: